Kategórie
 
 
 
 
 
 

Reklamačný poriadok

REKLAMAČNÉ PODMIENKY

Na každý tovar sa vzťahuje stanovená reklamačná doba 24 mesiacov.

Zákazník je povinný pred prvým použitím výrobku si naštudovať priložený manuál, a v súlade s pokynmi v priloženom manuály zaobchádzať s tovarom.

Reklamačná doba začína plynúť dňom prevzatia a vyplatenia tovaru.

Predávajúci zodpovedá za chyby tovaru, kupujúci je povinný reklamáciu bezodkladne uplatniť u predávajúceho podľa platného reklamačného poriadku.

Počas tohoto obdobia budú všetky reklamované nedostatky a závady odstránené bezplatne našim servisným technikom.

Vybavením reklamácie je odovzdanie opraveného výrobku, výmena tovaru alebo poškodených častí, vrátenie kúpnej ceny, vyplatenie primeranej zľavy, písomná výzva na prevzatie plnenia, alebo odôvodnené zamietnutie.

Zo záruky sú vyňaté chyby a poškodenia výrobku, ktoré vznikli nesprávnym zaobchádzaním, nadmerným používaním, nesprávnym ošetrovaním, nesprávnym používaním výrobku alebo zásahom neodborného servisu.

Zákazník je povinný dbať na bezpečné zabalenie reklamovaného tovaru tak, aby sa počas prepravy nepoškodil.

Internetový obchod bondie.sk poskytuje extra službu, a to výmenu batérie zdarma do 6 mesiacov od nákupu (vrátane tlakovej skúšky) + odborné poradenstvo vrátane pozáručného servisu.

Informácie o reklamáciách: info@bondie.eu

 

ADRESA PRE VYBAVENIE REKLAMÁCIE:

Ak tovar vykazuje vady, zákazník má právo uplatniť reklamáciu v prevádzke predávajúceho v súlade s ust. § 18 ods 1 zákona tak, že tovar odošle na adresu ktorú nájde v reklamačnom protokole.

V prípade, že máte k dispozícii aktuálne odberné miesto Packeta, stačí obsluhe podať zásielku s  vyznačením Vášho mena a nadiktovaním nášho ID eshopu : 90831273

Do balíčku doloží reklamačný protokol ktorý je k dispozícii na našich stránkach, pred odoslaním nás informujte emailom. (info@bondie.eu)

Reklamačný protokol si môžete stiahnuť TU:

 
 
 
Navštívili ste
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Plná (Desktop) verzia