Kategórie
 
 
 
 
 
 

Všeobecné obchodné podmienky

Tieto Všeobecné obchodné podmienky (ďalej len „OP“) upravujú vzťahy v oblasti predaja tovaru medzi zákazníkom a spoločnosťou MRHYDRA s.r.o. (ďalej len ,,predávajúci“) a jej obchodnými partnermi.

OP upravujú práva a povinnosti zmluvných strán vyplývajúce z kúpnej zmluvy uzatvorenej medzi predávajúcim, ktorým je MRHYDRA s.r.o., IČO: 470 550 22, DIČ: 202 372 4780, IČ DPH:  SK202 372 4780, zapísaný v Obchodnom registri Okresného súdu Trnava, Oddiel: Sro, Vložka číslo: 39592/T, (ďalej len "predávajúci") a zákazníkom - spotrebiteľom, ktorej predmetom je kúpa a predaj tovaru v internetovom obchode predávajúceho.

Zákazníkom sa v týchto OP rozumie spotrebiteľ. Spotrebiteľom sa podľa týchto OP rozumie fyzická osoba, ktorá pri uzatváraní a plnení kúpnej zmluvy nekoná v rámci predmetu svojej podnikateľskej činnosti, zamestnania alebo povolania.

Zmluvnými stranami sa v týchto OP rozumejú zákazník a predávajúci, ktorí uzatvárajú kúpnu zmluvu.

Každá prezentácia tovaru umiestnená na stránkach predávajúceho je informatívneho charakteru a predávajúci nie je povinný uzatvoriť kúpnu zmluvu ohľadne tohto tovaru. K uzatvoreniu kúpnej zmluvy nedochádza odoslaním objednávky zákazníkom predávajúcemu. Kúpna zmluva vzniká až od momentu potvrdenia objednávky predávajúcim. Od tohto momentu vznikajú medzi zákazníkom a predávajúcim vzájomné práva a povinnosti, ktoré sú vymedzené kúpnou zmluvou a obchodnými podmienkami, ktoré sú neoddeliteľnou súčasťou tejto zmluvy. Uzatvorenie kúpnej zmluvy bez dojednaných náležitostí stanovených občianskym zákonníkom je vylúčené.

OP sú neoddeliteľnou súčasťou kúpnej zmluvy. V prípade, že predávajúci a zákazník uzatvoria písomnú kúpnu zmluvu, v ktorej si dohodnú podmienky odlišné od OP, budú ustanovenia kúpnej zmluvy uprednostnené pred OP.

Odoslaním objednávky zákazník súhlasí s OP a spracovaním osobných údajov. Zákazník rovnako súhlasí s obdržaním dotazníka spokojnosti zo strany predávajúceho a z portálu Heureka.sk. Zákazník nie je povinný dotazník vyplniť. 

V čase, keď si zákazník objednáva tovar uvedený na stránke predávajúceho, je uvedená kúpna cena každého tovaru. Kúpna cena je uvedená vždy s DPH. Ceny uvedené na internetových stránkach www.bondie.sk platia výhradne pre nákup prostredníctvom internetovej predajne.

Vlastnícke práva k tovaru prechádzajú na zákazníka až po jeho prevzatí a/alebo zaplatení.
Pri zistených poškodeniach tovaru je zákazík povinný bezodkladne kontaktovať predávajúceho na e-mail info@bondie.eu v lehote do 24 hodín od prevzatia tovaru.

Zoznam tovaru na akejkoľvek internetovej stránke predávajúceho, je zoznam bežne dodávaného tovaru a predávajúci nezaručuje dostupnosť všetkých uvedených tovarov. Dostupnosť tovaru potvrdí predávajúci pri záväznom potvrdení objednávky zákazníkovi.

Kúpna zmluva je uzavretá záväzným potvrdením objednávky zo strany predávajúceho, teda akceptovaním návrhu zákazníka na uzatvorenie kúpnej zmluvy.

Záväzným potvrdením objednávky zákazníka predávajúcim je e-mailové potvrdenie, ktoré je odoslané zo stránky predávajúceho. Predávajúci je povinný overiť dostupnosť tovaru, platné ceny a termín dodania tovaru. V prípade zistenia vyššej ceny má predávajúci povinnosť vyžiadať od zákazníka súhlas so zmenou ceny pred potvrdením objednávky. Až udelením súhlasu zákazníka so zmenou ceny sa zmluvný vzťah považuje za uzavretý. Všetky ceny za tovar a služby a všetky poplatky v internetovom obchode sú uvádzané vrátane DPH. Automaticky vykonávané Oznámenie o prijatí objednávky do elektronického systému predávajúceho, ktoré zákazník obdrží na svoju e-mailovú adresu ihneď po odoslaní jeho objednávky, sa nepovažuje za záväzné potvrdenie objednávky. Toto oznámenie má len informatívny charakter za účelom upovedomenia zákazníka o obdržaní jeho objednávky. Predávajúci záväzne potvrdzuje objednávku odoslaním emailu zákazníkovi „Potvrdenie objednávky“, ktorý obsahuje všetky vyššie stanovené náležitosti: dostupnosť tovaru, doba dodania tovaru, potvrdenie ceny.

Zákazník má právo v lehote do 24 hodín od odoslania objednávky zrušiť objednávku  prostredníctvom emailu alebo telefónu predávajúcemu. Zákazník je povinný v oznámení o zrušení objednávky uviesť meno, e-mail číslo objednávky. V prípade zrušenia objednávky, predávajúci neúčtuje zákazníkovi žiadne poplatky súvisiace so zrušením objednávky. V prípade, že zákazník zaplatil predávajúcemu kúpnu cenu alebo jej časť v čase do zrušenia objednávky, je predávajúci povinný vrátiť kúpnu cenu alebo jej časť v lehote do 14 dní od zrušenia objednávky prevodom na bankový účet zákazníka.

Podľa novely zákona č. 222/2004 Z.z., o dani z pridanej hodnoty nemožno od 1.1. 2013 meniť údaje v už vystavenom daňovom doklade (faktúre). Údaje v daňovom doklade (faktúra) je možné meniť len v prípade, kedy zákazník tovar ešte neprijal a nezaplatil.

Práva a povinnosti predávajúceho

Predávajúci je povinný dodať na základe záväzne potvrdenej objednávky zákazníkovi tovar v dohodnutom množstve, kvalite a termíne.

Predávajúci je povinný odovzdať zákazníkovi najneskôr spolu s tovarom v písomnej alebo elektronickej podobe všetky doklady potrebné na prevzatie a užívanie tovaru a ďalšie doklady predpísané platnými právnymi predpismi (návody v slovenskom jazyku, daňový doklad).

Predávajúci má právo na riadne a včasné zaplatenie kúpnej ceny od zákazníka za dodaný tovar.

Predávajúci má právo stornovať objednávku, ak z dôvodu vypredania zásob alebo nedostupnosti tovaru nie je schopný dodať tovar kupujúcemu v lehote určenej týmito obchodnými podmienkami alebo v cene, ktorá je uvedená na stránkach predávajúceho, pokiaľ sa so zákazníkom nedohodne na náhradnom plnení. O stornovaní objednávky bude zákazník informovaný telefonicky alebo e-mailom a v prípade úhrady kúpnej ceny alebo jej časti mu budú finančné prostriedky vrátené v lehote do 14 dní na ním určený účet.

Práva a povinnosti zákazníka

Zákazník je povinný prevziať zakúpený alebo objednaný tovar a zaplatiť predávajúcemu dohodnutú kúpnu cenu v dohodnutej lehote splatnosti vrátane nákladov na doručenie tovaru.

Zákazník sa zaväzuje nepoškodzovať dobré obchodné meno predávajúceho. V recenziách, ktoré sa týkajú kupujúceho je povinný uvádzať pravdu a nezavádzať iných zákazníkov nepravdivými informáciami.

Zákazník má právo na dodanie tovaru v množstve, kvalite, termíne a mieste dohodnutom zmluvnými stranami v záväznom potvrdení objednávky.

Doplnkové služby

  1. Darčekové balenie – Spoplatnená doplnková služba zahŕňa previazanie boxu hodín saténovou stuhou a zaslanie kartičky s venovaním: Especially for you. V prípade, že má zákazník záujem o napísanie personalizovaného odkazu, môže tak urobiť prostredníctvom funkcie: Chcem napísať poznámku k objednávke.

Odstúpenia od zmluvy – v prípade, že zákazník vráti kompletné, nepoškodené darčekové balenie, bude mu suma za túto doplnkovú službu vrátená do 14 dní v zmysle OP. V prípade personalizovaného odkazu na kartičke sa darčekové balenie považuje za používané/poškodené – nakoľko nie je možné vrátiť ho do pôvodného stavu.

  1. Poistenie zásielky – V prípade straty zásielky Vám bezodkladne zašleme nový kus (podľa dostupnosti daného produktu na sklade) alebo v prípade platby vopred vrátime finančné prostriedky prevodom na bankový účet. Prevod na bankový účet môže v závislosti od používanej banky trvať do 3 pracovných dní.
  2. Predĺžená záruka - Spoplatnená doplnková služba zahŕňa predĺženie záruky v zmysle OP o šesť mesiacov tzn. 24 mesiacov + 6 extra.  

Dodacie a platobné podmienky

Predávajúci je povinný záväznú objednávku splniť a tovar dodať zákazníkovi v lehote do 30 dní od potvrdenia objednávky; túto dodaciu lehotu kupujúci bez výhrad akceptuje, ak nie je medzi zmluvnými stranami dohodnuté inak.

Zákazník je povinný prevziať tovar v mieste, ktoré uviedol vo svojej objednávke ako fakturačnú a/alebo dodaciu adresu ak sa zmluvné strany nedohodli inak. V prípade, že zákazník bez predchádzajúceho písomného odstúpenia od zmluvy, tovar neprevezme do piatich pracovných dní po uplynutí lehoty uvedenej v kúpnej zmluve, záväznej akceptácii vzniká predávajúcemu nárok na uplatnenie náhrady za vzniknutú škodu vo výške skutočných nákladov na pokus o neúspešné doručenie objednávky.  Po uplynutí piatich pracovných dní odo dňa, kedy bol zákazník povinný tovar prevziať, je predávajúci oprávnený odstúpiť od kúpnej zmluvy a predať tovar tretej osobe.

Predávajúci je oprávnený vyzvať zákazníka na prevzatie tovaru pred uplynutím lehoty dohodnutej v kúpnej zmluve.

Váha, rozmery, farba a ostatné údaje uvedené na stránkach predávajúceho udávané výrobcom sa môžu odlišovať od skutočnosti o ± 3% z uvedenej hodnoty.

Zákazník je povinný prevziať tovar osobne alebo zabezpečiť, aby tovar prevzala osoba, ktorú splnomocní pre prípad svojej neprítomnosti. Osoba splnomocnená na prevzatie tovaru je povinná predložiť predávajúcemu originál alebo kópiu kúpnej zmluvy a písomné splnomocnenie. Ak bude potrebné dodávku tovaru opakovať z dôvodu neprítomnosti zákazníka na mieste určenom v kúpnej zmluve, všetky náklady s tým vzniknuté hradí zákazník.

Zákazník je povinný skontrolovať zásielku, teda tovar, ako aj jeho obal, bezprostredne pri jeho doručení. V prípade, že zákazník zistí, že tovar alebo obal tovaru je mechanicky poškodený, je povinný túto skutočnosť oznámiť dopravcovi a za jeho prítomnosti skontrolovať stav tovaru. V prípade zistenia poškodenia tovaru pri jeho prevzatí zákazníkom je ten povinný ihneď pri prevzatí tovaru vyhotoviť záznam o rozsahu a povahe poškodenia tovaru (škodový zápis), ktorého správnosť potvrdí dopravca. Na základe takto vyhotoveného záznamu doručeného predávajúcemu môže predávajúci po uzavretí škodovej udalosti s dopravcom poskytnúť odstránenie nedostatku tovaru, zľavu na tovar a v prípade neodstrániteľných chýb tovaru dodať zákazníkovi nový tovar.

Reklamácie mechanického poškodenia výrobku, ktoré nebolo zjavné pri prevzatí zásielky, je nutné uplatniť okamžite po prevzatí zásielky, najneskôr však do 24 hodín od doručenia tovaru. Je povinnosťou zákazníka informovať predávajúceho o poškodení tovaru najneskôr do 24 hodín od prevzatia tovaru a to v písomnej forme emailom. Zákazník tak môže urobiť na email: info@bondie.eu alebo sales@bondie.eu.Je povinnosťou zákazníka dokázať, že mechanické poškodenie nebolo možné ani pri dôkladnom  prezretí výrobku a jeho obalu podľa bodu objaviť. Reklamácie mechanického poškodenia výrobku oznámené po lehote 24 hodín už nie je možné uznať. Pred prvým použitím je zákazník povinný preštudovať si záručné podmienky vrátane slovenského/českého návodu na obsluhu a následne sa týmito informáciami dôsledne riadiť.

Zákazník je povinný pri prevzatí výrobku skontrolovať kompletnosť balenia. V prípade, ak balenie nie je kompletné, musí zákazník s dopravcom spísať škodový zápis na mieste o nekompletnosti balenia. Pri osobnom odbere na výdajnom mieste dopravcu Packeta je zákazník povinný skontrolovať si obsah balenia okamžite, dodatočné reklamácie nebudú akceptované.

Zákazník ku každej zásielke obdrží faktúru e-mailom, ktorá slúži ako záručný list.

Platba vopred na bankový účet predávajúceho

Predávajúci umožňuje zákazníkovi využiť platbu vopred a to prevodom na bankový účet predávajúceho. Číslo účtu predávajúci uvádza v informatívnom emaily, ktorý zákazník obdrží bezprostredne po vytvorení objednávky na stránke predávajúceho. Zákazník je povinný uviesť pri platbe bankovým prevodom variabilný symbol a to číslo jeho objednávky, ktoré obdrží v informatívnom emaily.

Pri platbe prevodom na bankový účet je predajca povinný zaslať objednaný tovar podľa kúpnej zmluvy až po obdržaní platby na účet predajcu ak sa zmluvné strany nedohodnú inak.

V prípade, že predávajúci neobdrží platbu od zákazníka do 5 pracovných dní na svoj bankový účet, predávajúci má právo objednávku zákazníka stornovať a poskytnúť predmetný tovar tretej osobe. O stornovaní objednávky bude zákazník riadne informovaný e-mailom alebo telefonicky.

Zákazník je povinný zaplatiť predávajúcemu kúpnu cenu tovaru dohodnutú v kúpnej zmluve a/alebo podľa cenníka predávajúceho platného v čase uzatvorenia kúpnej zmluvy vrátane nákladov na doručenie tovaru (ďalej len "kúpna cena") formou dobierky v mieste dodania tovaru, dobierkou prostredníctvom spoločnosti poskytujúcej kuriérske služby, alebo bezhotovostným prevodom na účet predávajúceho, uvedený v záväznom potvrdení objednávky.

Dodacie podmienky

1. Po obdržaní Vašej objednávky (považuje sa za návrh uzatvorenie kúpnej zmluvy), Vám odošleme tovar v najkratšej možnej lehote, najneskôr však v termíne do 4-5 pracovných dní, pravdaže ak u výrobku nie je uvedené, že je na objednávku, prípadne vyššia doba dodania ktorá závisí od jednotlivých dodávateľov a my ju nevieme ovplyvniť. Pri objednaní viacerých produktov je v našej snahe odoslať tovar naraz, avšak ak na niektorý z výrobkov je dlhšia doba dodania, bude objednávka vybavovaná postupne, tovar na sklade prv a potom objednaný tovar.

2. Vašu objednávku (považuje sa za návrh uzatvorenie kúpnej zmluvy) potvrdíme počas pracovných dní e-mailom alebo telefonicky v lehote do 12 hodín od jej doručenia, po potvrdení sa bude považovať objednávka ako uzatvorená kúpna zmluva. Objednávku máte možnosť do doby potvrdenia z našej strany, jednostranne stornovať.

3. Vyhradzujeme si právo na zmenu dodacej doby (ešte pred potvrdením uzatvorenia kúpnej zmluvy). Ak dodávateľ nedodrží termín dodania /a to z rôznych nečakaných udalostí/. O tomto Vás však budeme bezodkladne informovať. Našou snahou je podávať pravdivé informácie. Po niekoľkoročných skúsenostiach vieme, že sa môže stať, že dodávateľ nemusí dodržať termín dodania.
Napr., keď zahraničná firma nie je schopná pokryť dopyt a dodržať sľúbené termíny. Ak sa takáto skutočnosť vyskytne, budeme vás ihneď kontaktovať a navrhneme Vám všetky dostupné riešenia, poskytneme vám všetky dostupné informácie, aby ste sa mohli rozhodnúť, ako pokračovať ďalej vo veci vašej objednávky.

4. Vyhradzujeme si právo na zmenu dodacej doby (ešte pred potvrdením uzavretia kúpnej zmluvy). Pokiaľ sa objednaný tovar vypredá a nie je skladom a jeho doba dodania sa predĺži. O tomto vás však budeme informovať. Dostupnosť tovaru sa môže líšiť a uvedená dostupnosť na stránke nie je záväzná. Každá prezentácia tovaru umiestnená na stránke je informatívneho charakteru a predávajúci nie je povinný uzatvoriť kúpnu zmluvu ohľadne tohto tovaru. K uzatvoreniu kúpnej zmluvy nedochádza odoslaním objednávky zákazníkom predávajúcemu. Automatický email odoslaný z webovej stránky nie je potvrdením objednávky. Kúpna zmluva vzniká okamžikom potvrdenia objednávky predávajúcim. Od tohto momentu vznikajú medzi zákazníkom a predávajúcim vzájomné práva a povinnosti, ktoré sú vymedzené kúpnou zmluvou a obchodnými podmienkami, ktoré sú neoddeliteľnou súčasťou tejto zmluvy. Uzatvorenie kúpnej zmluvy bez dojednaných náležitostí stanovených občianskym zákonníkom je vylúčené.

5. Vyhradzujeme si právo nedodať tovar (ešte pred potvrdením uzatvorenia kúpnej zmluvy) ktorý v čase objednávky nie je skladom. Každá prezentácia tovaru umiestnená na stránke je informatívneho charakteru a predávajúci nie je povinný uzatvoriť kúpnu zmluvu ohľadne tohto tovaru.

6. V prípade, že si zákazník zvolí platbu na účet, bude tovar odoslaný až v momente pripísania finančných prostriedkov na bankový účet predávajúceho. Ak finančné prostriedky nebudú pripísané na účet predávajúceho v lehote 4 dni, predávajúci má právo odstúpiť od zmluvy a zmluvný tovar poskytnúť tretej strane. 

7. Tovar, ktorý sa nachádza na sklade je predávajúci povinný priraďovať zákazníkom v takom poradí, v akom boli prijaté objednávky na tento tovar. To znamená, ak je na sklade menej ako 2 kusy daného produktu, predávajúci je povinný priradiť ho k najskoršej objednávke, tak, ako bola prijatá do systému. 

8. Zákazník odoslaním objednávky súhlasí s Obchodnými podmienkami.

9. OSOBNÝ ODBER tovaru:
Prevádzkovateľ internetovej predajne bondie.sk - neumožňuje zákazníkovi osobný odber tovaru.

Expedičné náklady

GLS cena dopravy 3,5 €

Packeta cena dopravy 2 €

Ceny spôsoby platby:

Spôsob platby dobierka 1,2 €

Spôsob platby na bankový účet 0 €

Spôsob platby platobná brána comgate 0 €

Doprava ZADARMO nad 110 €

Expedícia do zahraničia po vzájomnej dohode.

MOŽNOSTI PLATBY

1. Dobierka, 2. Platba na účet vopred, 3. Platba kartou (Comgate)

VŠEOBECNÉ INFORMÁCIE O PLATOBNEJ BRÁNE

ComGate Payments, a.s. https://www.comgate.cz/cz/platebni-brana

Gočárova třída 1754 / 48b, Hradec Králové
E-mail: platby-podpora@comgate.cz
Tel: +420 228 224 267

VRÁTENIE  TOVARU

Spotrebiteľ (fyzická osoba, ktorá pri uzatváraní a plnení spotrebiteľskej zmluvy nekoná v rámci predmetu svojej obchodnej činnosti alebo inej podnikateľskej činnosti) je v zmysle § 3 zák. č. 102/2014 Z. z. o ochrane spotrebiteľa pri podomovom predaji a zásielkovom predaji oprávnený bez uvedenia dôvodu odstúpiť od zmluvy do 14 dní odo dňa prevzatia tovaru, a je povinný nás o tom vopred informovať e-mailom (info@bondie.eu), alebo v listinnej podobe, resp. zápisom na inom trvanlivom nosiči, inak sme oprávnení zásielku neprevziať. Ak bola zmluva uzavretá ústne, na uplatnenie práva spotrebiteľa na odstúpenie od zmluvy stačí akékoľvek jednoznačne formulované vyhlásenie spotrebiteľa vyjadrujúce jeho vôľu odstúpiť od zmluvy. V prípade, že tovar vraciate do 14 dní od zakúpenia, je potrebné aby bol vyplnený formulár ODSTÚPENIE OD ZMLUVY ktorý nájdete na našich stránkach.

Tovar bude predávajúcim po predchádzajúcej dohode so zákazníkom a po doručení takého tovaru prijatý. Tovar musí byť nepoškodený, kompletný, nemôže javiť známky používania, musí byť v pôvodnom obale spolu s dokladom o kúpe a všetkou dokumentáciou, ktorá Vám bola dodaná s tovarom (t. j. záručný list, návod na použitie, originál faktúra). Tovar neposielajte na dobierku – nebude prevzatý.

Po vrátení a skontrolovaní tovaru bude zákazníkovi vrátená plná cena tovaru, suma bude odoslaná najneskôr do 14 dní odo dňa doručenia oznámenia o odstúpení od zmluvy. Predávajúci tovaru sa zaväzuje vrátiť zákazníkovi všetky platby, ktoré od neho prijal na základe zmluvy alebo v súvislosti s ňou, vrátane nákladov na dopravu, dodanie a poštovné a iných nákladov a poplatkov. (náklady na vrátenie tovaru znáša zákazník)

Tovar je možné vymeniť (za väčšie - menšie číslo), ale POZOR! platí pravidlo, že tovar musí byť nenosený, nepoškodený, v pôvodnom stave tak ako ste ho obdržali. O žiadosti o výmenu tovaru nás informujte vopred - najlepšie emailom na: (info@bondie.eu) TOVAR NEPOSIELAJTE DOBIERKOU !!!

Formulár, odstúpenie od zmluvy môžete stiahnuť TU:

ALTERNATÍVNY SPôSOB RIEŠENIA SPOROV

  1. Vážený spotrebiteľ. Ak sa domnievate, že sme porušili Vaše práva, alebo nie ste spokojný so spôsobom, ktorým sme vybavili Vašu reklamáciu, svoju žiadosť o nápravu nám  zašlite na našu emailovú adresu: bondie@bondie.eu
  2. Ak  Vám odpovieme na túto žiadosť zamietavo, alebo na ňu neodpovieme do 30 dní od jej odoslania na uvedenú emailovú adresu,  prípadne nebudete spokojný s našim riešením, potom na základe novelizovaného Zákona  č. 102/2014 a Zákona č. 391/2015 o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov, máte právo na alternatívny (mimosúdny) spôsob riešenia sporov.
  3. Návrh môžete podať spôsobom určeným podľa §12 Zákona 391/2015 Z.z. Na podanie návrhu môžete využiť formulár, ktorého vzor je dostupný aj na webovom sídle príslušného ministerstva  a každého subjektu alternatívneho riešenia sporov.
  4. Zoznam subjektov alternatívneho riešenia sporov k dátumu 10.4.2016 je tu: http://www.mhsr.sk/zoznam-subjektov-alternativneho-riesenia-spotrebitelskych-sporov/146987s. Spotrebiteľ má právo voľby, na ktorý z uvedených subjektov alternatívneho riešenia spotrebiteľských sporov sa obráti.
  5. Adresa na podávanie podaní v elektronickej podobe na Slovenskú obchodnú inšpekciu je ars@soi.sk.
  6. Subjekt alternatívneho riešenia sporov môže návrh spotrebiteľa odmietnuť, napr.:
  • ak vyčísliteľná hodnota sporu nepresahuje sumu 20 eur;
  • ak je vzhľadom na všetky okolnosti zrejmé, že alternatívne riešenie sporu by bolo možné viesť len s vyvinutím neprimeraného úsilia, a podobne.
  1. Spotrebiteľ môže podať sťažnosť aj prostredníctvom platformy alternatívneho riešenia sporov RSO, ktorá je dostupná online na: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SK. Sťažnosť tu môže podať spotrebiteľ žijúci v EÚ na obchodníka so sídlom v EÚ.
  2. Náklady spojené s alternatívnym riešením sporu znáša každá zo strán sporu samostatne bez možnosti ich náhrady.

Prajeme Vám príjemné nakupovanie...

Tieto OP nadobúdajú účinnosť odoslaním elektronickej objednávky zákazníkom predávajúcemu.

Zákazík zaslaním objednávky potvrdzuje, že si tieto OP prečítal a v celom rozsahu s nimi súhlasí.

 
 
 
Navštívili ste
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Plná (Desktop) verzia